onsdag 26 september 2012

Imorgon är en annan dag!

Idag är jag inte alls speciellt social. Skulle ha varit iväg på ett ställe för att få information om lite saker. Men var inget måste. Pågår fortfarande, så om jag ändrar mig kan jag dra dit, är ju på samma gata som jag bor på. Tur det är nära. Ska dit imorrn kväll på information om saker o likaså på fredag. Igår var det brandkåren som var där, syns i förra inlägget.

Oavsett om sakerna som sker denna vecka o förra är bra, men även mindre bra saker så känner jag för en paus. Så mycket på en gång. Har inte orken o energin att vara social varje dag. Så jag hoppar över denna dag. Tog en låååååång dusch för att slappna av o inte känna mig stressad.

Nu sitter jag i soffan med underbart sällskap, Tyson tätt intill med framtassarna på mitt ena lår o Sotis på soffans armstöd. :) Felicia är som vanligt i köket. Utan mina katter vore jag ingenting. De är livet för mig.

Ska lägga ut lite foton på mina underbara kärlekar snart. :) Plötsligt står Sotis på mina axlar...söta underbara tösen min. :)

Imorgon är en annan dag då jag kan vara social!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar