onsdag 26 september 2012

Min underbara familj

I min familj bor förutom jag, mina katter Sotis, Tyson o Felicia. Tyson är 4 år, Sotis 11 o Felicia runt 2 år. Sotis är född hos mig o har bott hela sitt liv med mig, Tyson kom till mig när han var 4 månader o Felicia kom till mig som jourkatt i mars i år.

Felicia är numera min. Hon ses som en skygg katt som inte haft något hem tidigare. Hon bodde utomhus o ingen vet vad hon varit med om. Sen hon kom till mig har hon gjort framsteg, speciellt nu i sommar. En del framsteg är små o andra stora. Jag blir glad vilket som. :) Än får jag inte klappa henne, men är övertygad om att det kommer även om det inte blir i år. Det blir när Felicia är redo. Tålamod med denna fröken är evigt. Älskar henne helt enkelt!

Bilden ovan är på Tyson till vänster o Sotis till höger. :)

Detta är goa Felicia. Har inte lyckats får så många kort på henne än.
Hade fler, men de försvann när min förra laptop gick sönder tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar