lördag 6 oktober 2012

Jag såg någon hoppa...

...från ett vattentorn. Natten till idag drömde jag att jag o en kompis var i närheten av ett vattentorn nånstans i Sverige. Vet ej var. När vi satt på en bänk i en buskur eller liknande hörde vi på radio (via mobilen) att någon stod på vattentornet o tänkte hoppa. Innan vi visste ordet av såg vi en figur som stod uppe på toppen av tornet titta ner o innan vi hann reagera hoppade personen rakt ner bara några meter från oss. Blodet stänkte över oss...

Jag vaknade inte där, drömmen fortsatte lite till. Men detta var det värsta innan området var omringat av polis, brandmän o ambulanser...

Tack o lov var det bara en dröm. Men drömmen var så verklig att jag inte glömmer den. Undrar om drömmen betyder något?

Kom bara tänka på det nu. Filmen väntar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar