måndag 1 oktober 2012

Min alldeles egna värld!

Idag har jag levt i min alldeles egna värld. Bara varit för mig själv. Bara varit i min egna bubbla har varit skönt. Det enda som fått bryta sig in i min bubbla idag är min käraste vän M som ringde tidigare o mamma som varit förbi en sväng.

De dagar jag mår som sämst är mina föräldrar de enda människor jag klarar av att ha kontakt med. Bara är så. Jag må va vuxen, men behöver mina föräldrar mer än jag kan inse. Tur de finns så nära ändå.

Skulle egentligen varit iväg på vattengympa idag, men ville stanna inne i min egna bubbla. Har inte något planerat resten av den här veckan annat än boendestödet. Räcker så för mig. Vet att jag behöver ta mig utanför dörren o uträtta ett ärende. Men det ärendet är på tider som passar mig, när jag vill. Tur det, för orkar inte med att passa tider. Vad mer som sker i veckan får tiden utvisa. Har i a f mig själv o mina fantastiska katter som jag älskar mer än något annat. De är mitt liv!

Min värld är bara min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar