torsdag 4 oktober 2012

Tinnitus eller?

Det tjuter i mina öron massor. Kom helt plötsligt för en stund sen o slutar inte. Ett enda tjutande... Vet ej varför. Men mina öron tjuter o jag tycker det ska sluta o det NU! ÄR irriterande. Men får härda ut, försvinner väl nån gång hoppas jag.

Kanelbullens dag idag o då måste jag ju ha en bulle. :) Vore ju gott i a f. Så blir en tripp till affärn om ett litet tag. Jag har ingen lust att baka bullar just nu, så får bli en köpt. Duger det med. Är inte så bra på att baka bullar. Men ska nog testa nån dag igen. Inte bakat bullar på flera år nu.

Hmmm...tjutandet har minskat under skrivande stund. Så skönt, går åt rätt håll i a f.

Dags o äta nåt lätt innan jag svimmar tror jag. Inte blivit någon frukost idag. Slarv slarv o åter slarv från min sida. Men är som det är. Kom av mig lite efter ett strömavbrott imorse. Jaja, strömmen är tillbaka, men annat kom emellan. Jag hade klarat mig utan ström några timmar ändå, men bra för kyl o frys att den kom igång igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar